Mõrvamüsteeriumiga õhtusöök

IMG_0525IMG_0602IMG_0541IMG_0636IMG_0572IMG_0513IMG_0569Me saime jõuludeks Kingitus.ee karbikese, mille sees oli paber kirjaga „Glamuurne mõrvamüsteeriumiga õhtusöök kahele.“ Ausalt öeldes, see tõi hirmu nahka nii minule kui ka mu elukaaslasele. Paberil oli veel kirjas, et “..tegu on seltskonnamänguga mis viib meid fantaasiamaailma ja, et iga külalise aktiivne osalus tagab peoõhtu elamuslikkuse.” Mis tähendas seda, et ees ei oodanud meid vaikne kolmekäiguline õhtusöök muusika saatel vaid meid ootas ees näitlemine ja enda mugavustsoonist totaalselt väljaastumine.

Õhtusöök leidis aset 23.märtsil, Nõmme Jaamarestoranis. Sinna sõites oli selline tunne, et keeraks otsa ringi ja läheks parem Sushi Plazasse. Aga ei! Vedasime end kohale, ise hirmuga mõeldes, et mis nüüd küll saama hakkab. Kohale jõudes nägin, et selliseid ootusärevuses ja veidike hirmul inimesi on seal veel. Hea seegi 🙂

Sisenedes saime endale laua pealt meelepäraseid aksessuaare valida, et veidi paremini õhtusöögi teemasse sulanduda. Meid ootas sees 1930.aastate London – Gatsby Style! Mina valisin pärlikee, ühe käevõru ja peavõru sulega.

Inimesi oli kokku umbes 20, me istusime kõik pika laua taha, jõime vahuveini ning esmalt hakati tutvustama meile backround storyt – et miks me siin oleme, kes me oleme ja mis õhtusöök see selline on. Seejärel jagati välja rollid. Ümbrikus oli kirjas nimi, et kellena ma end ülejäänud õhtu esitlema pean, väike lühijutt, et kuidas ma sinna peole sattusin ning ülesanded. Mina olin too õhtu üks noor naine Maria, kes valetab end seltskonnadaamiks, aga tegelikult on tegu pätiplikaga. Nimelt, mina olin antud õhtusöögile tulnud eelkõige raha pärast. Minu üks ülesanne oli kõige rikkama külalise poolehoid võita ning hiljem temalt raha laenata. Not bad!

Üllataval kombel elasid kõik oma rollidesse niivõrd kiiresti sisse, et kogu see näitemäng hakkas iseenesest jooksma. Tänu sellele, et kõikidel olid ette antud ülesanded siis n.ö pabistamiseks aega ei olnudki, kõik tormasid kohe neid täitma. Üksteisega suheldi täiesti vabalt, olgugi et kõik inimesed olid täiesti võõrad, aga see põhi story oli kõigile teada ning ükskõik kellega rääkima läksid, rääkis sinuga nagu vana hea tuttav kaasa.

Kuna tegu oli siiski mõrvamüsteeriumiga siis äkitselt oli üks peolistest „mürgitatud“ ja edasi käis kogu tants ja trall mõrva uurimise ümber. Muidugi oli seltskonnas olemas politsei, kes hakkas kohe asja uurima, lisaks leidus meie seast ka poliitikud ja spioone, kes samuti antud õhtusöögist endale vaid kasu otsima tulid.

Vahepeal pakuti süüa ka. Eelroaks oli väike leivake hea ja paremaga, pearoog oli kana koos salatiga ning magustoiduks crème brûlée . Tegelikult ma söögile ei jõudnudki väga tähelepanu pöörata, sest kõik muu oli nii huvitav ja äge, et söömine oli ilmselgelt teisejärguline. Lõpuks saime kõik koos mõrva lahendatud ja ma võin ausalt öelda, et see oli üks ägedamaid kogemusi mida ma elus kogenud olen! See oli äärmiselt vahva ja pärast oli kõigil keeruline oma rollidest välja tulla. Me istusime seal veel tükk aega ja ajasime inimestega juttu ning jagasime muljeid.

Mega kihvt, soovitan soojalt!

Leave a Reply

