Fotograafia kursus algajatele

IMG_2616IMG_2574IMG_2595

Kui ma endale jõuludeks kaua oodatud peegelkaamera sain siis teadsin kohe, et tahan sinna juurde võtta ka fotograafia kursuse. Ma polnud varem peegelkaameraga eriti kokku puutunud, seega tahtsin kaamera kasutamise selgeks saada ning fotograafia kohta üleüldiselt rohkem teada saada. Mõeldud – tehtud! Valisin Eesti Foto – fotokursuse algajatele. See tundus mulle sisu poolest kõige asjalikum ja huvitavam ning klappis hästi ka ajaliselt.

Esimeses ja teises loengus räägiti meile veidi fotograafia ajaloost, kaamera tehnilisest poolest ja muidugi tehti meile selgeks fotograafia algtõed — avaarud, säriajad, sügavusteravus ja perspektiiv! Ma püüdsin nendest aru saada tegelikult jubas siis kui ma endale kaamera sain. Mul oli juurdepääs ühele fotokursusele internetis, aga ausalt öeldes see ajas mind ainult rohkem segadusse. Õnneks nüüd, tänu fotokursusele, on mul need kolm põhiasja selged 🙂

Seni on meil toimunud neli loengut ja oleme läbi võtnud järgmised teemad: sissejuhatus ja fotograafia ABC, teooria ja pildistamistehnika, kompositsioon ja valgus ning fototehnika ja varustus. Emadepäeva õhtul oli meil ka esimene praktika Kadrioru pargis. Jalutasime pargis ringi ja otsisime erinevaid objekte mida pildistada, see oli väga asjalik ja kihvt õhtu! Koolitaja aitas meil keskenduda pildistamise tehnikale ning õpetas mitmeid huvitavaid nippe kuidas saada huvitavat või erilist pilti. Selle postituse algusesse lisasingi just need pildid, mis said tehtud Kadrioru pargis 🙂

Järgmine loeng juba 23.05 – can’t wait!

 

Leave a Reply

